Ta oferta pracy została opublikowana ponad 40 dni temu i może być nieaktualna.
0
kandydatów
Inspektor
Firma: Komenda Powiatowa Policji w Sokółce miejsce pracy: Sokółka
Komenda Powiatowa Policji w Sokółce
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Sokółka
Ogłoszenie o naborze Nr 105299
Warunki pracy
- praca wykonywana w warunkach biurowych, przy oświetleniu dziennym i sztucznym,
- praca przy monitorze ekranowym poniżej połowy dobowego czasu pracy,
- większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej,
- brak windy dostosowanej do szczególnych potrzeb osób niepełnosprawnych,
- węzeł sanitarny przystosowany dla osób niepełnosprawnych tylko na jednym piętrze budynku (parter),
- stanowisko pracy usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku.
Zakres zadań
- Przygotowuje dokumenty dające podstawę do wydawania decyzji administracyjnych w zakresie uzyskania przez policjanta pomocy mieszkaniowej.
- Przygotowuje decyzje aministracyjne związane z prawem funkcjonariuszy do pobierania równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
- Sporządza wykaz policjantów uprawnionych do pobierania równoważnika za brak lokalu mieszkalnego.
- Nalicza równoważnik pieniężny dla upawnionych policjantów za remont lokalu mieszkalnego oraz prowadzi obowiązującą dokumentację.
- Sporządza decyzje administracyjne w sprawach przydziału i opróżniania kwater tymczasowych.
- Prowadzi dokumentację z tytułu najmu lokalu oraz nalicza należności dla najemców lokali mieszkalnych.
- Wykonuje zadania wynikające z postępowań w przypadku szkód powstałych w majątku jednostki.
- Prowadzi zgodnie z obowiązującymi przepisami o gospodarce materiałowej ewidencję środków trwałych, sprzętu kwaterunkowego, mundurowego, żywnościowego, gospodarczego, remontowo - budowlanego, p.poż., techniki policyjnej i biurowej.
- Nalicza ryczałty pieniężne na wyżywienie psów służbowych.
- Przedkłada kierownikowi jednostki wnioski dot. składu osobowego komisji inwentaryzacyjnych.
- Prowadzi gospodarkę mandatową jednostki w zakresie zaopatrywania, rozdzielania, ewidencji i ostatecznego rozliczania pobranych formularzy mandatów karnych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- znajomość przepisów ustawy z dn. 14.06.1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy z dn. 06.04.1990 r. o Policji
- znajomość zasad rachunkowości
- umiejętność organizacji pracy własnej, dyspozycyjność, umiejętność współpracy, odpowiedzialność
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Praca Sokółka
Praca Inspektor w Administracji Publicznej Sokółka
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Praca podlaskie
Praca Hajnówka
Praca Grajewo
Praca Inspektor
Pozostałe oferty pracy w firmie Komenda Powiatowa Policji w Sokółce


Data dodania: 01-09-2022
Wyświetleń: 249
Wyświetleń: 249